Illa lukt.

Ojoj, klockan är snart halv fyra. Efter en väldigt blöt promenad hem igår från Miras kusiner hann vi(Mira) i princip bara äta en slurk innan båda somnade. Jag vaknade nyss, Mira ligger och snarkar. Men hon har en blöja som behöver bytas så jag får väl väcka henne ur sin skönhets sömn snart. Det betyder också att hon kommer vilja äta igen. Man blir trött av att amma, men jag känner mig ganska pigg efter en 5 timmars powernap. Så nu kanske inte maten somnar.  Igår var för övrigt någon form av kräk dag, efter varje måltid forsade härligt luktande vätskor ut ur munnen på grodan. Inte trevligt. Men hon bryr sig såklart inte, en rap och sen äta vidare som om inget hade hänt. Hon är lite glupsk. Undrar var hon har fått det ifrån? Morsan kanske..










Jag vet att det är folk som läser här, mycket kul tycker jag! Men jag blir lite nyfiken, vilka är ni?? Ge mig en hint...
Tack.

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Du vet ju att vi läser, jag och Pether :)

2009-04-09 @ 10:26:16
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: nellie

Jag är alexandras kompis som hon var i fuerteventura med, och jag tycker det är kul att kolla på din blogg och se lilla mira ! :)

2009-04-09 @ 11:07:21
URL: http://nelliefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0