Kakor.

Idag har vi varit och hälsat på min mormor. Hon hade inte träffat Mira innan, så det var verkligen kul. Hon blev jätte glad. Min mamma och min morbror och hans fru var också där. De hade med sig en massa kakor och bullar, men jag var duktig och drack bara en plain kopp svart kaffe. Vilket jag ångrar nu, för bland alla sorter som var uppdukade fanns hallongrottor. Och det är fan den goaste småkakan som finns. Men vi ska nog hem till dem i morgon så jag får äta nå´n extra då som kompensation för den nyttiga dag jag haft idag. Eller, nyttig i mina mått mätta. 



En titt mot skyn på väg till mormor.


Matchat: jacka, nagellack, väska, vagn.

  
Fina mormor.


Blöjbyte på G.


Irian kollar så att allt går rätt till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0