Stanna eller inte.

En ovanligt kinkig dotter har jag haft denna förmiddag, men nu sover hon efter många om och men. Jag har varit högeffektiv och plockat, donat och rensat bland mina kläder. Sist jag gjorde det var jag lite väl optimistisk och nostalgisk. Jag hade visst sparat  väldigt mycket kläder som jag aldrig någonsin kommer att komma i, och mycket som var väldigt tråkigt och fult. Och det är det sista jag vill. Klä mig tråkigt och fult. Det är fortfarande lite för mycket ? i garderoben, men vissa saker måste man tänka på ett tag. Så att man kan fatta rätt beslut.  (Att slänga)

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Nej!! Att skicka till mig! Om dom inte är i mini-storlek då.. Rätt beslut om kläder är alltid att skicka dem till mig ;)

2009-04-08 @ 20:57:10
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0