Tidigt.

Det är inte ofta som jag är ur sängen före kl 9 på morgonen. Eller innan 12 vanligtvis. Men idag kände jag mig väldigt pigg vid 8.15, så jag gick upp. Grodan sover fortfarande, hon har verkligen fått mina nattuggle och sovalänge på morgonen gener. Bra nu, men jobbigt sen när det blir dagis dags, för båda två. Men vi har ju ganska gott om tid på oss att försöka ändra på våra dygnsrytmer. Jag var dessutom svin hungrig när jag vaknade(kan vara en bidragande orsak till att jag var tvungen att gå upp, svårt att somna om när magen skriker), så nu väntar en gröt frukost framför nyhetsmorgon på tv4.

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Jag kan nästan lova dig att hon kommer att ändra sina vanor ändå.. Vi fick också sova länge på morgonen förut, till 10 ett tag, sen till 8, sen 9 bra länge. Sen pötsligt var det 5 som gällde. Läääänge var det 5-6 och nu är det mellan 6-8. Bara så du vet! :)

2009-04-21 @ 12:58:58
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0