Trött.

Nu ska jag gå och lägga mig snart. Är ganska så trött nu. Och har ont i huvudet idag igen. Men det har ju inte blivit mycket sömn om nätterna på ett tag. En groda som haft ont i magen och varit snorig plus tidiga saker på schemat flera dagar den här veckan. Att man dessutom oftast inte kommer i säng förrens vid 02 gör inte saken bättre. Men så kan det vara ibland, man hinner inte riktigt med allt under dagen. Och då är det nattetid man får dona.

Fast på måndag ska jag pigga upp mig med lite nytt. Det blir (måste bli) sista shoppingen som inte är rea eller second hand nu på ett tag. Sen gäller det att spara pengar. Det är bra med en buffert har jag hört..


Kanske dessa skulle göra susen för en trött mamma..!?





Från
Bik Bok



Nu god natt för morsan

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Jag skulle vilja säga att jag tycker du är tuff.. jag är imponerad av dig. Inte för att jag tvivlade på att du skulle göra ett bra jobb, för det har jag trott hela tiden. Men man känner ändå när man läser din blogg att du klarar så mycket, du är så stark.

Kom bara ihåg att det inte måste se exemplariskt ut hemma och att allt inte måste vara så himla bra alltid. Kom ihåg att vila!

Kramar på er!

2009-04-25 @ 08:45:41
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0