En dag.

Idag har vi haft en väldigt skön dag. Utan krångel och oväntade händelser. Skönt. Vi vaknade tidigt, och hann med lite mat innan Ella kom. Vi softade i sängen en stund, grodan pratade och skrattade. Jag kunde sedan äta frukosten i lugn och ro, vilket inte händer ofta. Hon låg bredvid mig i soffan och pratade istället för att sitta fast på armen. Framsteg! Vid två tog jag de två tjejerna och gick ut, tanken var att vi skulle gå på en liten kiss runda, men vi var ute och gick i 1,5 timme. Hamnade hos kusinerna där jag fick kaffe och Mira fick äta lite. Vi fick med oss Alex hem sen. Så jag passade på medans jag hade lite barnpassning att sitta ner och äta kvällsmaten, ensam, utan någon på ena armen, och jag passade även på att ta en lång dusch och göra en ordentlig hårinpackning. Det gäller ju att ta alla tillfällen i akt.
Tack Alex för hjälpen. Jag bjuder på någonting gott i morgon. Nu sover min lilla raring igen och jag ska läsa lite tidningar och slötitta på tv. Disken får vänta tills i morgon..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0