Blåsa.

Ännu en sen kväll.  Och senare blir det. Den andra lilla personen i mitt hushåll håller på att vakna nu låter det som. Matdags. Tur att det finns många bra (?) program på tv att underhålla sig med. Just nu Criminal Minds.

Gjorde ingenting idag förutom att ta en promenad. Som resulterade i en blåsa större än min lilltå, där den behagade dyka upp. Den etsade sig fast efter halva vägen, inte tacksamt. En halvtimme av smärta hemåt. Men jag pratade med syster i telefon och det tog bort tankarna från tån litegrann. Jag ångrar nu att jag promt skulle gå i ett par skor jag inte brukar ha, men är huvudet dumt får kroppen lida, bokstavligt. Fast det kanske är lika bra att ha en blåsa på tån ett par dagar, så att jag får någonting gjort här hemma. Man blir ju lite trött efter ett hårt träningspass (promenad), och då kanske man inte orkar göra någonting mer den dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0