Inget program?

Att titta på nyhets morgon har blivit av en helig lag för mig. Det är ett bra sätt att börja dagen på, och perfekt om man är lite i koma sådär på morgon kvisten. Men i morse när jag knäppte på tvn, vid 8 så blev jag lite ledsen, inget nyhetsmorgon, utan barnprogram. Fan! (Svor ganska mycket mer..) Så jag gick upp och donade lite tills att grodan vaknade. Gjorde i ordning hennes ersättning och begav mig tillbaka till sängen, kollade lite på The class på 6:an medans jag matade och zappade runt lite när det var slut. Då. Lycka! Till min förvåning gick start skottet för nyhetsmorgon på 4:an igång. Men, va är det här? Då sa dom det, Välkommen till nyhetsmorgon LÖRDAG. Ett ljus gick upp för mig, och jag tyckte det va lite pinsamt att jag suttit och svurit för en stund sedan, över ett borttaget program, som aldrig någonsin blivit borttaget förut. Det börjar ju lite senare (kl 9) på helgerna. För ingen är väl vaken kl 05,50 på en lördag?? Iallafall inte för att titta på nyhetsmorgon, möjligen om man är på väg hem från en efterfest kanske.. Så nu får det bli lite ändring här hemma, och återta kontrollen över veckodagarna, detta har pågått lite för länge nu. Sen 3:e oktober närmare bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0