Grodkläder.

Det som såg ut att bli en bra dag, är nu bara grå. Skit moln. För en kvart sen var det klarblå himmel ute. Men det kanske är varmt iallafall. Måste ta mig i kragen och köpa den där termometern snart.

 Projekt runway på tv. Och en kopp kaffe. Det får mig att vilja börja sy igen. Ska nog ställa upp symaskinen på köksbordet, som en liten reminder. OM den står där, så kanske jag tar mig tid att använda den. Jag har ju en hel del kläder som jag inte använder eller kan ha som jag kan klippa sönder och sy om. Det skulle verkligen vara skit kul att pyssla lite med sådant igen. Kanske sy någonting roligt till grodan. En våtdräkt kanske...


Nu se till att få i mig lite brunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0