Att prioritera?

Det var riktigt skönt att vara ute idag. Men jag hade tagit på mig lite för mycket kläder, så jag började svettas redan innnan vi lämnat våran gata. Måste skaffa mig en termometer snart. Jag glömmer alltid bort det, fast jag är visserligen inte så ofta på ställen där man kan köpa en. Det blir till att sätta upp en lapp på dörren där jag kan skriva upp viktiga saker att komma ihåg, det kan komma att bli en stor lapp, för det är massor av saker jag skulle behöva ha som jag glömmer att införskaffa hela tiden. Men det finns ju å andra sidan mycket roligare saker att handla än tex, termometrar, dörrmattor, glödlampor, och andra vuxen/braatthahemma saker, så det är kanske inte så konstigt att man glömmer. Dessutom,  I hårda tider gäller det att kunna prioritera. (nya produkter tex, måste ju vara prio 1)




Jag styrde kosan förbi den fina stadsdelen nya bruket.. (ska uttalas med 14 u:n och några ä:n istället för et på slutet, om man vill leva sig in riktigt ordentligt)


samtidigt som jag sjöng (inombords), ..inte ett moln, så långt ögat kan nå, inte en droppe regn...


Nu leta fram nå´n gammal bulle ur frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0