Alla pengar kvar.

Gårdagens äventyr ledde oss till Gävle. Vi fick åka bil med mormor in till bb först för att lämna tillbaka min bästa vän pumpen (trots troget umgänge, är det skönt att pumpen flyttat ut ur mitt hem). Efter detta så släppte hon av oss i stan, och vi gick och hälsade på Stefan på studion. Det var skönt att lämna våran lilla håla ett tag. Jag följde med Stefan och Boije för att äta på Husman, tydligen deras bästa ställe, husmanskost serverades där. Men det var såklart inget jag kunde äta, utan jag fick köpa en torr, tråkig falafel på ett annat ställe. Så där äter jag inte igen!
Men vi hade en väldigt mysig dag. Och inte en enda affär besöktes. Bra gjort av mig..


Jag har en sjusovare som dotter.


Hon tog sovmorgon igår..


Här sover hon gott i väntan på bussen hem från Gävle.



Insomnad efter frukosten.





Nu byta en nerspydd outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0