Söt.

Idag har jag plockat ur lite ur garderoberna och byrån igen, det blev en säck till med kläder som inte ska få bo kvar inne hos mig. Fattar inte vart alla kläder kommer i från? Trots att jag gör mig av med  en massa kläder och annat skräp hela tiden, är det ändå fullt överallt. Ett köp stopp kanske vore på sin plats. Efter måndag..

Jag är lite (mycket) socker chockad just nu. Har inte ätit så här mycket sött under samma kväll på väldigt väldigt länge. Glass och smågodis har jag stoppat i ansiktet. Tack pappa som försåg mig med detta. Men det får nog även vara godis stopp ett tag nu. Känner mig som en påse strösocker blandat med en dunk oblandad jordgubbssaft. Men det var gott.



Nu Herre på täppan


Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Som sagt.. bara att skicka hit ;)

2009-04-27 @ 13:41:38
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0