Tavlor.

Idag har varit ännu en fantastisk dag. Har varit på utställning idag igen, men denna gången med målade tavlor. Min gamla lärare Lars westerman och hans fru Maria ställde ut på deras gård. Jag gillar Lasses tavlor väldigt mycket. Färgerna är så fina. Vi gick dit med Kerstin och hennes familj (Lasse är kerstins mammas bror). Tanken var att vi även skulle gå till Högbo och kolla på fler Gestrike konstare, men vi blev kvar där hela eftermiddagen och Kerstins mormor bjöd på fika . Vid 6 tiden kom min kära mor och hämtade upp mig och Mira, då var det dags för helgens andra påskbord. Vi var bjudna till Irian och Anita. Och det smakade som vanligt mycket bra med lite storhelgs bord. Men jag är nu väldigt törstig efter all rökt lax jag tryckt i mig under helgen. Mycket vatten blir det. Fast det är ju bra att dricka det. Helst så mycket att man känner sig lite simmig inuti..

Nu kanske sova en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0