12.25

Frukosten är avklarad, Mira sover, jag svettas. Det är sjukt varmt ute på balkongen,och att jag har datorn i knät gör det väl inte mindre varmt direkt, men det är skönt att svettas lite ( jag har ju visserligen gått runt som en svettpöl i 9 månader, men det va knappast solens förtjänst.). Vi ska eventuellt få besök av Fredrik idag, han har inte träffat Mira än så det ska bli roligt. Men innan dess hoppas jag att vi kan ta oss ut på promenad, det blev ingen igår så jag känner mig lite rastlös i kroppen. Jag kan fortfarande inte gå speciellt fort, men en sakta promenad är bättre än ingen.



Nu vända nyllet mot solen och vila en stund i baden baden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0