Lite(!?) kvar.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, skratta tror jag, med gråten i halsen. Har varit på efterkontroll hos barnmorskan idag. Allt var bra förutom att jag fortfarande har 13 kilo (!) kvar till inskrivningsvikten. Visst jag är väldigt mjuk. men jag trodde inte jag var så fluffig. Och jag som hade tänkt köpa en glass på vägen hem därifrån. Men ingen glass för mig, några mörötter, det var allt jag fick, när jag väl var hemma. För det var det sötaste jag hade. Men nu är det iallafall fritt fram att träna så mycket jag bara orkar. Svårt att få till annat än promenader med en groda som ska sitta på armen annars bara. Så det är tur att de flesta av mina kläder är stretchiga, för då gör det inget att man har lite extra kropp, sen att man ser ut som en stoppad cabanoss i dem hör inte hit. Fast har hälften försvunnit i slutet av sommaren så är jag ganska nöjd, för lite realistisk måste jag vara, jag känner ju mig. Och jag har svårt att sätta ribban högt när det är fint väder. Det är alldeles för härligt att svulla i solen.

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Men herregud du behöver egentligen inte gå ner ett kilo till som jag tycker det ser ut på bilderna! :)

Tänk också på alla muskler du får av att bära omkring på din "lilla groda" :D

Muskler väger mer än fett ;)

Hoppas du inte vart irriterad över den här kommentaren, för det jag egentligen ville säga var: Du är fin som du är! :)

2009-04-15 @ 16:00:25
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0