Rocka.

Nu är jag trött. Väldigt trött. Gick upp mycket tidigare än vanligt idag, och gick sedan på en jättelång och snabb promenad, det har jag inte gjort på jätte länge (typ på 1.5 år). Men skönt var det. Så nu ska jag fanimej gå varje dag, eller nästan varje, det är ju onödigt att överdriva. Det finns annat man kanske vill göra också, inte bara gå gå gå. Kan tänka mig att skippa en promenad ibland till förmån för lite solning på balkongen. Kanske med en glass i handen. Men jag ska utöka min träning och börja rocka, alltså med en ring (en rockring).  Jag ska utöva detta rockande på balkongen (förhoppningsvis i solen). Så att mina grannar har någonting att titta på..  Jag skulle allt bli ganska road om mina grannar rockade på sina balkonger, jag skulle nog tycka de var lite halvt dumma i huvudet också, men det är sånt man får ta. Allt för konsten heter det ju, och i det här fallet, allt för degbekämpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0