Mat.

Nu har jag äntligen fått i mig frukost, rågflingsgröt och pannkakor. Med mammas hemgjorda lingon/jordgubb sylt. Faktiskt väldigt gott. Svårt att tro, men sant. Och en stor kopp kaffe till detta såklart.

Mira har fått för sig att inte äta ordentligt på nätterna. Vilket är jäkligt jobbigt. Hon väcker mig och vill äta, men hon somnar efter 1 minut. Vaknar igen efter en kvart och så håller hon på. Åter igen, jobbigt. Istället så tar hon igen allt på förmiddagen, då äts det med väldigt få och små korta pauser mellan ungefär  8 och 1. Hon sov visserligen i knappa 40 minuter i dag på min mage runt 11 tiden, men som alltid när jag tror det är grönt ljus för att lägga ner henne och gå och äta frulle, vaknar hon såklart. Och då är det dags igen med mat proceduren. Inte så kul alltid.


Nu ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0