Övernattning.

Sitter i skrivande stund och halv sover framför datorn. Men så blir det ibland när det inte allt går som man vill. Men jag har haft en bra dag, trots att jag inte hann sitta ute i solen som tänkt, med mitt kaffe. När Mira äntligen hade somnat  blev det snabba ryck, först och främst att komma ur nattskjortan och klä på mig, sen att fixa en massa saker (koka vatten, mäta upp tillräckligt med ersättning, packa skötväskan, packa mina saker, extra nappflaskor, extra kläder åt grodan, extra kläder åt mig, dator, tandborste, m,m m,m m,m m,m m,m) som jag skulle ha med mig hem till hennes kusinvitaminer. Jag är hos dem och håller bästa girlsen lite sällskap när deras mamma är bortbjuden på middag. Vi ska sova kvar här jag och Mira. Våran första övernattning. Ska bli kul.  Så jag hoppas det är bra väder i morgon, för då ska jag passa på att sola lite när grodan har en massa andra armar att hänga på.


Nu kolla vad alla barn (!?) pysslar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0