Vecko Revyn.

Mira och jag har haft en skön eftermiddag med Kerstin idag. Vi har fikat, snackat skit och gjort några inköp. Nya solbrillor, ett par tights med tryckt ormskinnsmönster och ett par rosörhängen bla. Lite nya produkter blev det också. Såklart. Men jag saknar fortfarande kjolar i min garderob. Ska nog ta en sväng till Erikshjälpen och Myrorna någon dag. Jag hoppas på större chans att hitta någonting där. Sen är det ju bra för min arma ekonomi och våran stackars miljö att handla andra hand. När vi kom hem gjorde jag en god sallad som jag åt med andakt medans jag läste Vecko Revyn. Den tidningen är ungefär lika som den var när jag var 14, men alltid kan man hitta någonting matnyttigt även i en sådan ungdomsblaska. Och idag gjorde den mig ett utsökt middagssällskap. För det finns nästan inget värre än att sitta och glo rätt ut medans man äter, det är sjukt tråkigt! Så någonting att läsa eller ett korsord att lösa är ett måste.. (om man nu inte har någon att äta med vill säga, då är det ju trevligare att prata än att svärta ner näsan i en tidning)



Nu knyta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0