Frippan.




Chinos- Monki. Tisha-Åhlens. Väst- Gina Tricot.


Jag försöker förgylla min oändligt långsamma dag med en väst. Lyckas sådär måste jag säga. Tiden går ju fan inte fortare av den. Kräksets pappa är i stan. Och Just nu är han med henne. Jag får alltid lika tråkigt då. Vet inte vad jag ska göra. Man är ju van att underhålla henne om dagarna. Men, en till kopp kaffe kan kanske vara ett bra tidsfördriv, i sisådär en kvart iallafall. Ikväll kommer Anna hit. Ska bli härligt med lite besök. Vi ska nog gå och klippa mig i morgon. Om det finns någon frisör i den här staden som vill ta sig an min risbuske. Det är rentutsagt förjävligt att jag inte klippt mig (hos frisör) sen i november. Det är nästan så att jag skäms lite, men bara nästan.




Nu bränna på en hel kanna svart guld.









Kommentarer
Postat av: Bloggsatt

Hej! :)



Du har blivit Bloggsatt!



/ Bloggsatt.se - Betygsätter Bloggar

2009-08-02 @ 17:27:13
URL: http://www.bloggsatt.se
Postat av: julia

skitfin väst! piffar upp alla möjliga kläder, supermamman ;)

2009-08-02 @ 22:07:28
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0