Idag.

Jag har sagt det förut, men jag måste säga det igen. Det är fan guld med en nystädat lägenhet! Man mår bra ända in i kaklet. Näsan mår framförallt bra. Den slipper täppas igen av allt jäkla damm. Andas normalt. Ja visst! Så nu vågar man bjuda hem folk på fika. Någon? Kom om ni vill. Jag är hemma. Jag är alltid hemma...
Baka kan jag också.


Idag blir det inga större utflykter. Måste fixa med försäkringskassan och andra viktiga saker. Typ ett nytt e-legitimation och sånt. Så att jag kan få lite pengar. Men jag insåg igår, eller jag har väl vetat det hela tiden, att hösten blir jävligt snål. Men det får gå. Jag är hellre hemma lite längre med kräkmaja. Skulle ju vara soft att kunna jaga runt henne i lekparker hela nästa vår. Och kanske tillochmed över sommaren. Men det är nog att ta i. Väldigt mycket..




Nu samla vuxenpoäng igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0