Jag flyttar.

NU ÄR JAG FAN JÄVLIGT FÖRBANNAD. OCH SUR.. Och fruktansvärt trött.
Min granne (åt andra hållet, inte singstar/film/fest killen) har börjat med att tita på svt 24, SVT24!! på nätterna och tidigt som fan på mornarna (antagligen tittar han hela natten, men jag lyckas, förmodligen av ren utmattning och ilska, somna en stund (dock en väldigt liten stund), där imellan utrikes och inrikes rapporterna..). Hela veckan har jag vaknat av en jävla väderleks rapport. TIDIGT. Inte nog med att Mira ska krångla nu för ti´n, nej, grannhelvetet ska gå och bli döv också. OCH SOM SALT I SÅRET SÅ PIPER DEN JÄVLA BRANDVARNAREN FORTFARANDE!
 







Nu själv dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0