Ny kärra.



Det börjar bli lite trång för grodan i mitten..


Fy fan för barnvagn. Vilket helvete det är. Har suttit hela kvällen och tittat och letat nu. Men det lutar åt att det blir en begagnad BRIO sing. Det känns bra. Den är dock lite bred över bakhjulen och kanske inte den snyggaste vagnen på marknaden. Men ändå bra. Smidig, lätt och passar mig och Grodan. En svart. Till bra pris. Det är ju det också. Pengarna. Ja jävlar vad cash de ska ha. Men Anna ska titta på en åt mig i morgon i stockholm. En svart. Till bra pris. Yey.












Btw.
Om det är någon som har ett tyg till en BRIO happy -08 så kan ni få säga till. Till sittdelen alltså. Bra att ha en extra vagn om det skulle bli snö storm i år... Eller om den nya blir snodd, eller om jag nu gör bort mig helt med detta köp..(om det blir ett köp vill säga) Och om någon har en lägenhet i stockholm åt min kompis så
kan man också få höra av sig. Spankssss a lot...

Kommentarer
Postat av: Granna

2009-08-17 @ 19:11:42
Postat av: Granna

Det var inte lite du frågade efter, hihi :-) tittar gärna på någon annan vagn åt dig om du hittar någe ballt, puss /a

2009-08-17 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0