Packapappas(lenas)kappsäck.


Utsikten vi haft de senaste dagarna. Mysigt. Fast helgens utsikt blir mysigare. Gråa höghus, grå asfalt, grå luft...




Nu är man färdig packad. Baglady deluxe. Men jag tyckte ändå att jag gjorde ett förträffligt jobb med stuvningen av alla prylar. Att så mycket (antagligen onödigt) fick plats på så lite yta. Sinnes. Och ändå packade jag fan light.. (ja i mina mått mätta..) Anna och jag pratade om hur det skulle bli till vintern. Med overaller och jackor och tröjor och långkalsonger och sockor och skor och mössor och vantar och extra skor och mössor och vantar och täckbyxor och overaller osv osv... Ja jävlar. Svetten sprutar bara jag tänker på det. Ska hålla mig hemma i vinter. Eller bara åka till varmare breddgrader. Fast det blir också svettigt. Nä, ni hittar oss hemma i kylan. Blir bäst så. För svetten.




Nu klubba ner sig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0