Grattis Jennie!


Fredrik fixar lite att titta på åt mig. Så att jag slipper sitta framför tradera och göra av med barnbidraget...


Erik!

Hej jag heter Erik! (Jag ska göra honom känd (han vill bli det..), så därför lägger jag upp bilden här...)

Fredrik är klar..

Jennie och Erik i djupa funderingar..
Katten Lina var mycket skeptisk till den där saken på golvet, och som dessutom hade snott hennes favvo filt!!!


Såhär såg jag ut. Tummen upp för att man kan änvända tröja och väst på kvällen. Hurra hurra! Nu är det slut på svett. Kvällstid.



Som det kanske framgår av bilderna så har vi alltså inte varit hemma ikväll. Jennie fyller år idag, så vi har varit där på kaffe och hembakt. (Jennie kan baka hon! Tack för fikat.) Fredrik fixade även lite serier till mig att glo på på datorn. Eftersom jag inte har någon tv, och därför sitter alldeles för mycket på tradera och gör av med pengar, i brist på annat.. Så tack Fredrik. Ska ta tag i tittandet NU. Aldrig mer tradera.. Typ. Där hos dem (Jennie och Fredrik är sambosar) var även Erik. Sjukt kul att träffa honom. Hängde med honom lite nere i Götet. Det var hundra år sedan vi sågs sist . Eller, ja, iallafall sedan jag bodde där..

När jag gick hem kom jag till insikt. Man ska tydligen hänga utanför Konsum Enen, och köra bil jätte fort på bruukää (bruket) now days. Det är the shit.  Ni hittar ma där i morrn..






Det måste tilläggas att jag (och Mira såklart) hade en riktigt skön och trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mycket trevligt! Dock så gillar jag inte bilder på mig :) Glömde förresten att ge dig sylten! Herregudars!

2009-08-26 @ 00:13:50
Postat av: Lena

Ja det var jätte trevligt igår! Tack för det! Kan skriva att det är någon annan om du vill under bilderna på dig ;) För att ta bort dem är inget alternativ... hihihi!



2009-08-26 @ 09:04:01
URL: http://lenaloo.blog.se
Postat av: Jennie

äh jag får vänja mig :)



Kommer någon dag och steker pankisar åt dig jag! Om jag får smaka en såklart.. Har inte mycket planerat nästa vecka :)

2009-08-28 @ 04:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0