Hej då.





Klara!

En kanna Mojito..

Kaffe i fina muggar..

Lite mys..

Klara, kvällens huvudperson..

Klara och jag..

Cluedo..

Hmm, Stefan funderar..

Och så här såg jag ut..






Igår kväll var vi i Bomhus (Gävle), på hej då fest. Det är Klara som ka flytta. Till jordens ände känns det som. Men det är "bara" till Malmö. För långt bort tycker jag. Det är ju iallafall Sveriges ände.. Fast hon kommer tillbaka. Om ett tag. När hon är klar. Vi hade iallafall, trots anledningen till festen,  en väldigt härlig kväll. Med mycket god mat, goda drinkar (kaffe och vatten för mig dock) spel och mysiga människor. Mira var såklart också med och hängde. Men hon blir trött av att kalasa så hon somnade. Tidigare än vanligt. Skönt tyckte jag. Min nacke och mina axlar, för att inte tala om armar och rygg, pallar liksom inte hur mycket som helst...




Klara! Jag kommer att sakna dig...


Kommentarer
Postat av: Klara

Men desamma! sötnosar!

2009-08-28 @ 14:16:12
Postat av: Klara

Men desamma! sötnosar!

2009-08-28 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0