Vi stannar lite till.











Det är sköna dagar. Vi hänger i parker, badar i Vinterviken, grillar, och chillar. Mira trivs bra med alla extra armar som vi har här. Eller jag trivs kanske mest med det.  Fast det är ändå som värsta bootcampet. Om hon inte sover är inte vagnen en populär plats att vara på. Vilket betyder att man får bära och bära och bära. (Eftersom vi går och går och går när vi inte parkhänger och badar) Selen är inte att tänka på om man inte vill ha hela östersjön på ryggen. Det vill inte jag.


Vi bor hemma hos Kerstin och jag bestämde idag att vi blir kvar till Lördag. Känns skönt. Då hinner jag träffa alla jag vill träffa och springa på alla secondhand affärer jag vill springa på. Loppisen idag hade inte öppet, så det får bli i morgon istället. En kaffe träff hos Anna, och utomhus bio står också på schemat. Späckad dag, men den blir nog riktigt riktigt nice.

 


Nu pussa grodan godnatt.

Kommentarer
Postat av: julia

Vad dumt att vi missade varandra i helgen! Såg verkligen fram emot att träffa lilltjejen. Ser iaf att hon växer som bara den! Ungefär som Ture ;)

Hoppas ni har det fint iaf. Du är verkligen skitsnygg som mamma btw ;)

2009-08-12 @ 14:20:14
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0