Tung bomull.


Snövits jacka. Puff ärmarna går fan inte av för hackor. Blir snygg till vitt linne och jeans.. Kanske.


En festlig väst.


En skjorta i egyptisk bomull. Hur skön som helst!


En jeans jacka. Alltid bra att ha.


Och klänningen. Den ser inte mycket ut för världen när den hänger såhär som en trasa. Men på, då jävlar händer det grejer. Axelvaddar och markerad midja. Nice.
(armarna och längden ska kortas)


Det blev en del mer saker också (men skulle jag fota allt skulle hela dagen gå åt..). Några tantiga väskor, ett par ännu tantigare brillor, linne, kläder till grodan, smycken, solisar, m.m m.m. Idag blir det kjol och byx letande. För som vanligt hittade jag inga nederdelar igår. Det gör jag aldrig. Så jävla typiskt. Men jag ger mig inte. Idag ska jag fan gå tills fötterna blöder. Jag måste måste måste ha nya kjolar. Eller en kan jag väl iallafall få med mig hem. Kom igen nu..

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Det vore ju lite intressant att se dig i dessa kläder också! Se nu till att fota lite och lägg upp :)

2009-08-14 @ 12:27:10
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: petra

Snövits jackan var sjukt snygg måste jag säga. Vart finner du alla dessa tuffa kläder?

2009-08-18 @ 19:57:04
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0