Lite mera nytt.




Kjol från Monki (75 spänn) (Köpte också ett skärp i gammelrosa fuskskinn för 25 stålar)


Klänning med skärp från Nümph, köpt på ETC i Skrapan. (99kr. Kostade tidigare 899, ett kap tycker jag..)


Tiger blus (med tillhörande kjol, dock inte att bära samtidigt. Det blir lite overkill..) Köpt på någon secondhand butik.
Typ 125 kr för båda.



Fuskskinn kjol från Myrorna (45 spänn)


Jeans väst (fodrad) också Myrorna. 75 kr kostade den.



Jag har ju såklart köpt lite annat skräp också. Vad annars.. MEN inte ett enda par skor. Kors i taket. Det gjorde jag fan bra. Jag ger mig själv en stor fet eloge för det. Och klappar mig själv lite på axeln..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0