Trevlig dag på stan.


Petra och lilla Matilda..

Matilda äter napp i väntan på banan..

Gogrodan..

Ett nytt skärp.. (under ligger ett par byxor och en kjol) (också nytt, 100kr)

Halva rea priset, så jag kostade på Mira lite nytt också.. schysst va?

Såhär såg jag ut. Jeans på jeans. Blanka ben. Vita Esprit skorna på fötterna. (dock ett dåligt val i regn)

10 sekunder innan hon tar i allt hon kan , skriker och ligger med halva kroppen på golvet.
Om man måste hålla koll !!????  Nja, ibland..




Idag har vi hängt med Petra och Matilda. Petra är med i föräldragruppen och Matilda är då såklart hennes lilla tjej. Vi fikade och shoppade. Lattemorsa, yes i am! Mira och Matilda är exakt lika gamla. Eller, det diffar nån dag typ. Men Mira är ungefär dubbelt så stor. Hon är en jätte i jämförelse. Ganska kul. Bra för henne att hon (förhoppningsvis) blir lång. Så att hon slipper kolla in i folks näsor när hon pratar med dem. Kan vara mindre trevligt ibland. Och om hon nu får för sig att springa på spelningar och konserter (jag hoppas innerligt..) så kommer hon kunna se banden. (jag har alltid (nästan) bara kunnat lyssna) Och hon kommer slippa stå med näsan i folks svettiga armhålor. (På konsert är det många som har näven i luften nämligen.) På tisdag nästa vecka är det dags för mätning och vägning igen. Så då får vi se om det är en gödkalv jag tror att jag har hemma eller om hon bara är en stor bebis..

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Agnes har en likadan vit t-shirt med svarta rickar och krås som jag bara älskar!! :D

Och likadan body som grodan har på sig på sista bilden. :) Hade även funderat på klänningen o byxorna men det blev inte av.

Vi har väl allt för tjusig smak på våra små ;)

2009-08-18 @ 21:44:24
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0