Fotriktigt.




Dessa skor skulle ju passa ypperligt bra att ha på fötterna när jag kör runt Grodan i den nya vagnen.. som ingen ser...
(Björn borg x3, Hunter, Whyred, Vagabond. Kan beställas på Brandos. Jag har fortfarande strl 37..)


En dag av vagnar. Satan i gatan vad drygt. Men nu har jag bestämt mig. Så nu kan jag bege mig ut från det här träsket. På nya uppdrag. Nämligen de perfekta stövlarna och bootsen. Det känns som att de kan komma till användning. Snart. Men det är också en hel jävla djungel. Men en något (!) roligare sådan. Barnvagn är ett nödvändigt ont. Skor är paradiset.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag lånar de blå om du får dem av någon vänlig själ.. har också strl 37 ;)

2009-08-18 @ 14:12:54
Postat av: Lena

Haha, ja det får du göra. Hoppas att nån fattar vinken då... ;)

2009-08-18 @ 18:03:40
URL: http://lenaloo.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0