Tidsfördriv.

Fan alltså. Det här med Tradera. Man blir hooked. På en gång. Skit också. Ännu en tidskrävande hobby (och kanske lite dyr, ibland..). Men kul är det . Pumorna blev tyvärr inte mina, men hittade andra skor istället. Många andra. Så nu sitter jag på helspänn. Många auktioner som är på väg att avlutas. Men en ring med stenbockens (mitt) stjärntecken på, en svart tajt fodral klänning, ett sprillans nytt (ja, vad annars..) läppstift, i finaste finaste röda färgen från Lancome, och två kjolar är dagens skörd. För inga pengar alls. Jag är så bra... Faktiskt.


Mamma har varit här i dag. Inte sett henne på två veckor. Så det var mycket trevligt. Hon hjälpte mig med Grodan så att jag helhjärtat kunde ägna mig åt det jag gör bäst. Fynda..




Nu glass och vatten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja Tradera är beroendeframkallande...

2009-08-23 @ 07:46:47
URL: http://camillalinnea.blogg.se/
Postat av: Lina.

Kika gärna in på min smyckessida, jag tillverkar bla egna pärl och kedje armband. VÄLKOMMEN! :)



www.DesignByLina.se

2009-08-23 @ 12:38:31
URL: http://www.designbylina.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0