Gödning.


Stor? Nej. Det är bara ränderna som gör det...



Mira ser groteskt stor ut på bilden från igår. Vi skarattade länge åt det, Anna och jag. Hon var inte (!?) så stor på morgonen. Men hon kanske fick någon form av växt näring av sin pappa igår. Utan min vetskap. Ja kanske. De hängde ju ut i parken hela eftermiddagen. Parkskötarna kanske hade glömt en flaska, eller två där. Eller så är det ränderna. På kläderna alltså. Eller så kanske hon får lite för mycket mat.  Men man undrar ju vilka gener hon har fått. Inte mina iallafall. (längdmässigt då, inte fettdito) Och inte pappans. Under medelmåttig längd på oss båda. Fast hon kanske krymper lite nu när pappan åkt hem,  och jag kan vara med och kolla innehållet i vällingen. För det är inte ens en meters skillnad på oss nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0