Plats sökes.




Fy fan vad mycket skräp jag har! Vi får snart inte plats att bo här. Det är dags att slänga/skänka/sälja allt jag inte använder. Det har ju blivit en del urrensningar det senaste halvåret. Man kanske ska skaffa en bloppis som alla andra. Kan ju inte skada. Det kanske finns någon som vill ha min shit. Och mycket är ju aldrig använt så, ja kanske. Det tål att tänkas på.


Snart kommer mamma hit. Idag för att jag ska kunna göra en grundlig städning av svinstian vi för tillfället bor i. Och inte för att jag ska hänga på tradera (fast det ska jag nog göra ändå). Men städa är prio ett (!?)





Nu kom mamma så det är hög tid att gräva sig in i städskrubben.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kommer på loppis! :)

2009-08-24 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0