Varma fötter.


Jannes nybyggda ateljé, med den bästa utsikten.. (Det rinner en å utanför..)


Miras svacka (hon har varit skitsur hela veckan) är över. Den gamla goda glada grodan är nu tillbaka.. Tack för det!





Vi har idag varit och gratulerat Janne (min kompis Kerstins pappa) på födelsedagen, och för att hans ateljé nu är färdigbyggd. Allt är klart och betart, som man säger här. Den blev verkligen jätte fin. Bra jobbat Jan! Och vilken utsikt sen. Ja jösses Amalia. Arbetsro, arbetsro. I present fick han några (4pack mariestad) folköl, lite saltade solrosfrön och thermosockar. Istället för blommor alltså. Det tyckte jag var bra.








BTW!!
Den 16:e September spelar Totalt jävla mörker på Kungen. Då ska jag dit. Det blir totalt jävla bra. Barnvakt har jag skaffat mig då också. Över natten. Gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0