Hjortron, lingon och mos av äpple.


Bilden är från i somras (ja! det är höst nu), hos mamma i Bovik.

Jag är så jäkla sugen på pannkakor. Men att ställa sig framför spisen och steka känns som ett dåligt val. Just nu. Vid den här tiden. Men fan, jag har ju glass, sylt och grädde (havre) hemma. Som upplagt för pannkisar.  Fast det finns ju kvar i morgon. Kanske. Hmm. Jag borde torde måste bör gå och sussa i stället för att trycka in saker i ansiktet nu.Tidigt ska vi upp. (För oss (mig) är det tidigt...) Det är vägning och mätning i morgon (av grodan alltså,  jag vet hur lång jag är, och jag vill inte veta vad jag väger...),samt vaccination. Ett stick i varsitt lår ska hon få. Undrar om de har långa sprutor..?




Nu blir ´e väl sovning då...


Kommentarer
Postat av: petra

Nyfiken på hur det gick och väldigt nyfiken på hur stor Mira är nu :D Jag chansar på 8 kilogram!

2009-08-25 @ 13:47:39
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0