2hand.

Loppisen (Erikshjälpen i Spånga) var en given succé. Mycket nice inhandlades. Kläder förståss. Vem fasen orkar släpa på andra prylar liksom.. Och fruktansvärt goda kladdkaksrutor med typ kokostopps smet på fanns där med. (En viss liten dam ville ju såklart ha mat när vi var där, och till min glädje fanns ett café i lokalen, och ska hon äta, måste jag också få äta.) Sjukt goda. Det blev även en tur till Beyond Retro i Souk gallerian. Köpte en nästan to die for klänning (den blir det när jag varit framme med nål och tråd). En bra dag för garderoben. Och ändå inte jätte dålig för finanserna. Bara lite. Men, man har ju semester. Jag och Anna avslutade våran dag med lite indiskt käk på ett indiskt (såklart..!?) hak vid Odenplan. Väldigt gott. Men konstig personal. Och nu ligger både Kerstin och Grodan och snarkar. Jag måste nog göra detsamma snart. För även idag har varit en dag då ben och armar fan fått visat vad de går (och bär) för. Och inget talar för att morgondagen skulle te sig annorlunda. Men jag gillar´t.




Nu god natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: petra

Iiih!! Gillar du också att sy och hålla på med kläder? I lööv it!

2009-08-18 @ 19:52:09
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0