Vi fikade på Waynes.



Jennie fotograferar...


Jag drack den typ största kaffe jag skådat. Jennie drack en vanlig stor kaffe.


Jag, som ser trött, påsig och sned ut..  (förhoppningsvis rätade min mega baouta kaffe till mig sen..)


Mira ser också sned ut, fast det är bara vinkeln.. På kameran alltså..






Det blev inte en soft hemma dag som tänkt, utan en soft borta dag istället. I Gävle har vi hållit till. Med Jennie. Planerade att inte handla någonting. Eller jag lovade fan mig själv att inte handla. Men eftersom det kliade som sjutton i shopping fingrarna kunde jag inte låta bli. Men men, det är som det är. Lika bra att passa på medans man har lite stålar. För det kommer ju vara klent med det från och med nästa "lön". Dock handlade jag på Myrorna och på Body shop, inte för att det är så jävla billigt, men ändå. Helt dåligt var det inte.. (Försöker jag intala mig..)


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh vilket mys :) ditt kaffe var nog mer lagom iaf! :)

2009-08-31 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0