Inte som vi tänkt.

Idag var tanken att jag, Mira och min brolle Olle skulle åka och sniffa på en liten bebis. Närmare bestämt Pyret. Som bor hemma hos Olles vänner Erik och Frida. Men när vi hade släpat ner allt och ut till bilen. Och mini me inte hade någonstans att sitta. Kom vi på att mamma har hennes bilstol. Ja, inte så oväntat kanske att jag glömt bort det.. Så det var bara för mig att släpa upp Mira och mig igen. Plus alla våra miljarder prylar. Som jag packar med. Alltid helt i onödan..  Olle fick åka ensam. Känns lite tråkigt. Men jag har det ganska bra hemma ändå. Mira sover på balkongen. Och jag softar till Yo la tengo med en kopp kaffe.



Fridens..


Kommentarer
Postat av: Jennie

hehe jobbigt när man gör massa sådant i onödan :P

2009-12-09 @ 14:53:16
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0