Kvällsräddare.


Några mentos såhär på kvällskvisten. Till lite nice läsning. Det är fint det. Jag tycker jag är värd det efter två långa promenader idag. Att slappa lite i soffan alltså..

I morgon bär det av till hufvudstaden. En hel helg ska tillbringas där. Känns otroligt skönt att få lite semester. (Grodan ska vara hemma med sin fina mormor. Blir som semester för henne med. För Mira alltså..). Och som jag ska dansa. De nya skorna är nerpackade. Och redo att sportas. Drum & Bass och Techno/Electro står på schemat. Nice!


So long..


Kommentarer
Postat av: LinaH

Åh vad roligt, hoppas du får en toppenhelg!

Jag hade tänkt föreslagit en dejt men vi får ta den en annan helg helt enkelt...shake that ass!

Puss

2009-12-04 @ 00:26:44
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0