Nygammal.

Det var tydligen den sämsta dagen ever på loppisen igår. Sa de iallafall. Och det var inte speciellt mycket folk heller. Men med mina billiga priser fick jag en hel massa grejer sålda iallafall. Vi har kvar resterande grejer till en helg i januari. Så då ska vi tillbaka och kränga lite mer... Kanske.

Just nu sitter jag hos mamma. Mira sover. Och kaffe finns i koppen. Gött. När hon vaknat ska vi hem och dona lite. Jag har idag fått hem en ny, eller inte ny ny, men ny för mig, soffa. Som jag ska byta tyg på. En stor mjuk soffa. Att softa och chilla i. Den jag har nu får Mira ha på sitt rum. När nu den dagen kommer att hon får ett helt eget rum. Och inte längre behöver bo i köket.. Den dagen kanske är närmare än väntat dock. Har hittat en lägenhet jag skulle kunna tänka mig. Men, den som lever får se hur det blir med det.


So long..


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh hade du loppis! Jag vill också.. har mycket gammalt rat att bli av med :)



Tävla gärna om brunkullante i min blogg nu! :)

2009-12-21 @ 17:36:18
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Granna

Vart ligger den lägenheten?? Hoppas Puss

2009-12-21 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0