Partners in crime.


Oskyldiga skyldiga.

Therese och lilla Thea har varit här på besök idag. Våra små bulldozers är verkligen glada i varandra. Trots en del fighter och dragkamper om samma saker. Idag om en gammal plåsterlåda och en packe våtservetter. Ingen kom till skada dock.. Annars idag har jag inte gjort mycket. Mira var vaken och allt annat än glad flera timmar i natt. Så dagen har gått i vilsam takt. Hon sover nu sedan någon timme. Jag ligger i soffan med en låda Engelska kolor.. Och planerar att ligga här ett bra tag till.


So long.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vad jag vill träffa den här lilla grodan!!!

2009-12-15 @ 07:45:33
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nej jag har inte hittat nåt schampoo än, men jag har inte heller hunnit iväg på någon hälsokost.. jag ska göra det så fort jag kan. Kanske idag eller imorgon, om jag inte får jobb. Sen jag började färga håret med Santé har jag fått så flåttigt hår, så jag måste prata med dom om det också. Men jag rekommenderar VERKLIGEN att färga med santé.. det är enkelt, miljövänligt och det sticks inte i näsan när man gör det :) OCH blir ett bra resulutat!

2009-12-15 @ 09:19:16
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack så mycket! Detta ska jag spana in. Jag tror att jag skippar balsam helt nu när jag har så kort hår.. ska fundera litet så får vi se. Om vi bjuder hem dig på vegetariskt julbord kring jul, då måste du väl komma va?? ;)

2009-12-15 @ 11:05:04
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0