Rakt.


Idag har vi hälsat på Therese och Thea. Druckit kaffe och vaktat våra brudar. Som konstant ska rycka och slita i varandra.. De har dessutom ett jävla humör. Så vi mammor har det inte lätt. Vi vill ju dricka kaffet ifred. Liksom.. Lite mat hos mamma har jag också sett till att få. Att slippa laga mat är fan höjden av lyx. Now days.


Angående bilden, som inte har någonting med humörsvängiga barn och kallt kaffe att göra. Så upptäckte jag i morse att jag, som har haft snedbena i flera år. Ja, så länge som jag kan minnas typ. Helt plötsligt lagt mig till med en mittbena. Mittbena !? Hur fan gick det till? och Varför har ingen sagt nåt!? Jag undrar hur länge jag gått omkring på detta vis. Som en rektangulär plåtburk alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0