Snart dags.

Sitter hemma hos Anna. Som inte är hemma. Väntar på ett samtal. När det ringt ska jag åka till Skanstull och möta upp Evelina och Kerstin. Där ska vi sätta oss i en lägenhet. Och ta oss en öl. Och kanske en drink. I väntan på att kvällens och nattens dansäventyr ska börja...  Gårkvällen var riktigt trevlig. Kom dock hem en aning för sent, eller tidigt. Beror på hur man ser det. Så dagen har varit rätt seg. Jag har ätit chips, sovit och druckit kaffe. Om vartannat. Men nu så. Nu är det lugna puckar. Så nu kör vi.. Igen.



So long..


Kommentarer
Postat av: nathi

Hej! Sjukt fin blogg du har!

Hur gör du din header?



Titta gärna in i min blogg och tipsa om den inför dina vänner! Kram



Ps, följ gärna min blogg! skulle betyda en dej (;

2009-12-06 @ 14:30:53
URL: http://nnathislarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0