Zombiewalk.

Sådärja. Nu är man lite freshare i håret. En och samma (nästan) färg på hela frippan. Jag ska dock gå till en frisör nästa gång. Trots att jag står där, och kletar och kletar, och tittat och tittar, lyckas jag alltid missa en liten fläck här, och en liten fläck där. Varför !? Denna gången var dessa fläckar visserligen på osynliga ställen. Det kommer inte synas. Hur jag än har håret (hoppas jag). Men ändå. Skit drygt..

 Det blev en riktigt upfriskande promenad idag. Två pratglada mammor. Sovande barn. Med solen i ansiktet (vi hade, inte barnen..).  Och i morgon ska jag förmodligen gå på två. Med bara några timmars mellanrum. Så det är väl kanske dags att krypa till kojs. Kan vara trevligt för mina promenadsällskap att slippa gå med en zombie. Kankse.


Fridens.. Och god natt.


Kommentarer
Postat av: måns erkers

Äntigen en kille som bloggar!

Läs min ganska svårkategoriserade blogg som ändå innehåller samma som alla andra! En 18årig killes liv med flickvän, kompisar, fester och andra saker som t.ex MTV jobb!

2009-12-03 @ 03:03:00
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0