Ett kokt ägg!

Har varit och ätit tårta idag! Irians Anita(morbrors fru) fyller år idag. Grattis Grattis. Vi var där hela eftermiddagen. Väldigt trevligt. Det är ganska skönt att bo nära släkt och familj (saknar vissa dock) har jag upptäckt. Jag upptäckte också att man inte står sig på 2 mackor och lite tårta en hel dag. Så sorry mamma om jag var lite grinig när jag klev ur bilen,(blodsockret) men jag va bara så hungrig. Men orkade inte göra middag, så jag mixade ihop lite kikärter till någon form av hummus, och åt det med morötter och lite nacho chips jag hade kvar. Slog även på stort och kokade mig ett ägg. Vilken middag!!  Kanske inte täckte alla näringsämnen (grönsakerna äter jag en annan dag...) men gott var det iallafall.



Nu efterätt.. (tro det eller ej, men det blev faktiskt några kakor kvar igår efter att jag haft mina boys på fika)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0