Ingen signal..!!!??

Denna kanal är kodad eller på annat sätt otillgänglig.. ?? va fan menas med det?? Skämtar dom med mig. (det är inte porr jag ska titta på, det är svt..!!)Blir så matt. Jag som tänkte lägga mig i soffan med lite kvällsfika och glo på burken. Men icke sa nicke, den gubben gick inte. Får väl äta mina mackor här framför datorn istället då..

Det är någon som spelar "techno" med as grymma basslingor i här i huset,(det skulle kunna vara jag) undrar vad det är för någonting?? Spännande!  Och väldigt skönt å höra att någon kan spela nice musik i denna huskropp. Erfarenheterna av mina grannars musik  hittils har ju inte fått högsta poäng direkt..




Min nya paljett tisha!!
                                          

Kommentarer
Postat av: Granna

Snygg Lena!! puss

2009-02-05 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0