Lunch kl 12!??

Sitter och äter lunch nu, lunch!? det har inte jag ätit vid den här tiden på väldigt väldigt länge. Brukar vanligtvis sova nu. Men jag har gått in i nån fas där jag vaknar tidigt.( Idag kan det dock ha att göra med att jag varit på sjukhuset). KL 07.14 vaknade jag och kunde inte somna om. Skulle vara på där kl 10.00, så jag hade gott om tid på mig. Ska tillbaka kl 15.30 och prova ut handledsskydd, ska tydligen ha såna när jag sover så att jag inte blir så svullen i händerna. Vi får väl se om det hjälper. Lunchen består förövrigt av mammas goda fisk soppa, (som min syster introducerade i familjen). Verkligen jätte god. Med lax, lime (det är citron i denna,det funkar lika bra) och lagerblad.,och lite grädde.

Nu göra kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0