Nåt annat trevligt..??

Hade besök hela dagen igår. Först kom Kerstin, sen Stefan och en stund senare kom Kerstins mamma. Hon hade med sig en massa gott. Som vi fikade upp sen. Det var jätte trevligt. Tack Lena! Senare på kvällen fick jag besök av Fredrik, Per,Klara, Daniel och David. Dom höll på och repade men behövde lite kaffe paus. Så vi satt här och hängde (nice att ha häng hemma),lyssnade på musik och pratade. Fredrik hittade gamla NOFX skivor som han peppade ur på. Typiskt honom.. Men det är kul.  Gänget (bandet) gick vid halv elva, elva kanske och då kunde jag äta min kvällsmat (fiskgratäng) som stod i ungnen (avstängd) sen flera timmar. Den va god men kanske lite kall. En micro vore nåt att ha det..

Just nu sitter jag och inväntar mamma som ska köra mig till förlossningen, ska dit och kolla utifall det är vattnet som börjat sippra ut eller om det bara är någonting annat trevligt. Jag misstänker dessutom att delar av slemproppen lossnade i början av veckan. Eller så var det också bara någonting annat trevligt. Vad vet jag? Jag har inte haft någon slempropp förut, inte heller så här mycket vatten i magen på en och samma gång. Men en vecka eller två kan knodden få stanna "hemma". Jag har ju inte fått i ordning allt än..

Nu försöka få i mig lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0