Nyhetspaus..

Söndag! Beck och onyttigheter hos mamma. Börjar bli en liten tradition nu. Det är mest jag som kollar och äter, mamma ligger och snarkar i soffan bredvid.. Ska försöka väcka henne, men det är väl dömt att misslyckas..

Jag blev väckt i dag av att det ringde på dörren, men eftersom jag inte kände igen dom som stod utanför så öppnade jag inte.. Gillar inte att öppna för okända människor. Det kan ha varit Radiotjänst, och då skulle jag ha blivit tvungen att erkänna att jag har en tv, och därmed blivit tvingad att betala avgift (vill slippa så länge som möjligt) för min lilleplutt tv som man måste ha en meter framför ansiktet för att se någonting. Ganska ovärt..  -Kom igen sen när jag har en stor platt tv!!. Det kan också ha varit jehovas vittnen(inge fel på dom så..), och jag kände mig inte riktigt upplagd att lyssna i mitt nyvakna tillstånd. -Ni är välkommna när jag är liite mera vaken. Men nu får man väl gå omkring som på nålar hemma, och se till att tv:n inte syns och hörs(om det nu var radiotjänst och dom kommer tillbaka), fasst jag gissar på att det var jehovas, för tjejen som stod där hade en rosa basker! (men den va fin) Inget att oroa sig för..

Nu börjar Beck igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0